Анкета-опитувальник 1 2 3 4 5 6 АНКЕТА-ОПИТУВАЛЬНИК Дорогий партнер! Дякуємо Вам за співпрацю з нашою компанією в цьому сезоні і з нетерпінням чекаємо його продовження в наступному! Щоб поліпшити якість нашого обслуговування, просимо Вас заповнити анкету-опитувальник. Далі ВАША КОМПАНІЯ Повна назва компанії Дата заснування Корпоративні телефони * Сайт Корпоративна електронна пошта Фактична адреса компанії * вулиця, будинок Місто Область Індекс Юридична адреса компанії * Відповідає фактичній адресі компанії Інше Свята, які відзначає компанія * Новий Рік 8 березня Дні нарождення Інше… Виберіть варіант відповіді Акаунти у соціальних мережах * Facebook Instagram Twitter YouTube Інше… Виберіть варіант відповіді Назад Далі Керівник компанії П.І.П * Дата нарождення Контактний телефон Электронна скринька Назад Далі Контактна особа з оформлення замовлень П.І.П. * Дата рождения Посада * Контактний телефон * Електронна скринька Назад Далі ОФОРМЛЕННЯ ЗАМОВЛЕНЬ Зручний для Вас спосіб оформлення замовлень * Телефон Telegram Viber E-mail Google Forms Інше ... Ваши «торговые» дни поставок * ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД Ваши желаемые дни поставок * ПН ВТ СР ЧТ ПТ СБ НД Не має значення Назад Далі Опитувальник 1. Оцініть продажу солінь і салатів в останньому сезоні, в порівнянні з попереднім * краще гірше приблизно на одному рівні не зрозуміло Інше ... 2. Что из нашего ассортимента продавалось лучше всего? * квашена капуста соління морква по-корейськи салат "Хан-Хо" морська капуста гриби муер все продавалося на одному рівні Інше ... 3. Що продавалося найкраще з асортименту інших постачальників? * салати з білокачанної капусти соління морква по-корейськи салати з морської капусти гриби муер Інше ... 4. Які позиції знизилися в продажах? * квашена капуста соління морква по-корейськи салат "Хан-Хо" морська капуста гриби муер всі позиції потроху особливих знижень не було Інше ... 5. Вкажіть, будь ласка, причину зниження продажів 6. Оцініть нашу продукцію в порівнянні з аналогічною продукцією інших виробників * найякісніша і смачна нічого особливого, така як у всіх не найкраща щодо якості та смаку не найкраща щодо якості та смаку якість і смак відповідає ціні можна виділити лише деякі позиції Інше ... 7. Оцініть роботу нашої компанії * відмінно добре задовільно можна і краще погано Нет слов ... 8. Оцініть роботу відділу продажів і сервісного обслуговування * відмінно добре задовільно можна і краще погано Немає слів ... 9. Що б Ви хотіли змінити в роботі з нашою компанією? * спосіб оформлення замовлень графік оформлення замовлень мінімальний обсяг замовлень дні доставки продукції спосіб оплати замовлень все влаштовує Інше ... Уточніть, будь ласка, Ваші побажання 10. Які додаткові сервіси Ви хочете отримувати від нашої компанії? * щомісячні звірки по взаєморозрахунках нагадування про терміни і суми дебіторської заборгованості оповіщення про статус Вашого замовлення (етапи: «виконаний в повному обсязі» / «завантажений в машину» / «в дорозі» / «орієнтовна дата і час постачання» / «вивантажується на складі») проведення дегустацій для Ваших клієнтів проведення корпоративних зустрічей розміщення рекламних банерів / плакатів у Вас і / або у Ваших клієнтів/или у Ваших клиентов друкована реклама (буклети, флаєри) пробники продукції інформаційні «чати» про поточні акції, спецпропозиції, новини нашої компанії в соц.сетях / месенджерах Інше ... 11. Ваші пропозиції для поліпшення роботи в наступному сезоні: Назад Готово ДЯКУЄМО ЗА УЧАСТЬ В ОПИТУВАННІ!